Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Announcements
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol 5 No 2 (2018)
31 July 2018
Published:
2018-07-31
Makaleler / Articles
Lexical Errors and Linguistic Calques as Lexical Transfer in EFL Writing: A Case Study
Gülin Dağdeviren Kırmızı
99-106
FULL TEXT PDF
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Genetik Kavramlarına İlişkin Kavramsal Anlamaları ve Kavram Yanılgıları
Işıl Koç, Merve Turan
107-121
FULL TEXT PDF
Çocuk Kitaplarında Değerler: KKTC’de Örtük Program Bağlamında Bir Çalışma
Çiçek Azizoğlu, Tuba Gokmenoglu, Elif Ünal Bozcan
122-138
FULL TEXT PDF
Tıp Fakültesi Eğitiminin Öğrencilerin Yaşam Kalitesi Algısı Üzerine Etkisi: Başkent Üniversitesi Örneği
Leyla Aydın, Ersin Öğüş, Tuğçe Şençelikel, Berrak Itır Aylı, Nevzat Burak Çubukçuoğlu, Zeynep Dellaloğlu, Nazmiye Tansu Güler, Alp Berkay Tunçezer
139-145
FULL TEXT PDF
“Kids Don’t Make Money, and That is a Kids Game”: Children’s Critical Actions Against the Commercial Design of Club Penguin
Tolga KARGIN
146-155
FULL TEXT PDF
Fen Bilimleri Dersi 2013 ve 2017 Öğretim Programlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Karşılaştırmalı İncelenmesi
Hasan Özcan, Şeyda Oran, Selçuk Arık
156-166
FULL TEXT PDF
Kültürel-Tarihsel Kuram Bağlamında Hazırlanan Eğitim Programının 48-60 Aylık Çocukların Öz-Düzenleme Gelişimi Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Sadiye Keleş, Fatma Alisinanoğlu
167-186
FULL TEXT PDF
Matematiksel Kavram Yanılgıları Konusunda Yapılmış Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin İncelenmesi
Yılmaz Mutlu, İhsan Söylemez
187-197
FULL TEXT PDF
Evlilik İlişkisi İnançları Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Zeynep Kızıl, Serap Nazlı
198-211
FULL TEXT PDF
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim Gezisi ve Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre Konusundaki Görüşleri: “Müzede Bilim” Örneği
Dündar YENER, Pelin AKSÜT, Burak KİRAS, Yeşim YENER
212-224
FULL TEXT PDF
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Etik Tutumlarının İncelenmesi
Ferhat Karakaya, Sakine Serap Avgın, Mehmet Yılmaz
225-232
FULL TEXT PDF
Teacher Education Systems of Australia, Singapore, and South Korea: A Case-Oriented Comparative Study
Selda Aras
233-242
FULL TEXT PDF
ISSN 2148-3485 - Print
ISSN 2148-3272 - Online
http://buje.baskent.edu.tr
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission