Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Announcements
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol 8 No 2 (2021)
31 July 2021
Published:
2021-07-31
Makaleler / Articles
GeoGebra Destekli Matematiksel Modelleme Sürecinin Merdiven Problemi Çözümü Çerçevesinde Yapılandırılması
Çağlar Naci Hıdıroğlu, Süleyman Emre Aktaş
292-314
FULL TEXT PDF
Argümantasyon Temelli FeTeMM Eğitiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Ünitesine Yönelik Akademik Başarılarına, Tutumlarına ve Argümantasyon Seviyelerine Etkisi
Emine Gülseven, Mustafa Tüysüz, İsrafil Tozlu
315-333
FULL TEXT PDF
Ortaokul Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problemlerin Çözümünde Strateji Kullanma ve Öz-Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi
İbrahim BAYAZIT, Hayriye ŞENBERBER
334-351
FULL TEXT PDF
Topluma Hizmet Eden Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Etkin Vatandaşlık ve Gönüllülük Algıları
İlker Dere, Şerife Nur Akdeniz
352-367
FULL TEXT PDF
Evaluation of Primary School 2nd Grade English Course Curriculum in Terms of Reaching Speaking Skill Objectives
İmgehan Özkan Elgün, Esed Yağcı
368-376
FULL TEXT PDF
An Evaluation of Student Outcomes in Interdisciplinary STEM Activities: An Example of Using STEM Rubrics
İsmail Dönmez, Salih Gülen
377-391
FULL TEXT PDF
Matematik Öğretmenlerinin GeoGebra ile Çözülebilen Problem Kurma Performansları
Funda Aydın-Güç
392-410
FULL TEXT PDF
Anne Babaların İlkokul Çağı Çocuklarında Teknolojik Araçların Kullanımına İlişkin Tutumlarının Nitel Analizle İncelenmesi̇
Derya Atalan Ergin, Gülendam Akgül
411-426
FULL TEXT PDF
Technology Integration into Science Education: Systematic Review and Mapping of Postgraduate Theses in Turkey
Zekiye Tuba ÖZBEK, Nilüfer Atman Uslu
427-440
FULL TEXT PDF
Uzaktan Eğitim Sürecini Değerlendirmeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
Semirhan Gökçe, Nezih Önal, Erkan Çalışkan
441-451
FULL TEXT PDF
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Öz Yeterliliklerine, Öğrenmeye ve Fen Bilimlerine Karşı Tutumlarına Etkisi
Özhan Topaloğlu, Funda Yeşildağ-Hasançebi
452-467
FULL TEXT PDF
ISSN 2148-3485 - Print
ISSN 2148-3272 - Online
http://buje.baskent.edu.tr
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission