Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Announcements
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol 2 No 1 (2015)
31 January 2015
Published:
2015-01-31
Makaleler / Articles
Kavramsal Şipşak Sayılama Uygulamalarının Hesaplama Performansına Etkisi
Sinan Olkun, Şeyda Özdem
1-9
FULL TEXT PDF
Pre-service EFLTeachers’ Perceptions on Listening Comprehension Problems
Sevgi Şahin
10-24
FULL TEXT PDF
Teknoloji Destekli Ölçme Deneyiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin İrrasyonel Sayı Kavramını Algılamalarına Etkisi
Tolga Kabaca, Rukiye Arslan
25-39
FULL TEXT PDF
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Stratejilerin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Aslı Duru, Kamil İşeri
40-51
FULL TEXT PDF
Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması
Mustafa Serkan Günbatar, Tolga Güyer
52-60
FULL TEXT PDF
Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi
Esin Yılmaz, Hakan Koğar
61-67
FULL TEXT PDF
Öğretmen Adaylarının Erken Çocuklukta “Erken Müdahale”ye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Melike Yumuş, Ebru Hasibe Tanju
68-76
FULL TEXT PDF
Görsel İletişim Tasarımı Eğitiminde Sosyal Tasarımın Gerekliliğine Dair Araştırma ve Bir Ders Önerisi
Nazik Çelik, Adnan Tepecik
77-88
FULL TEXT PDF
Fatih Projesi ile ilgili Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Hüseyin Melih Altın, Filiz Kalelioğlu
89-105
FULL TEXT PDF
Okul Öncesi Dönemde Kavram Gelişiminin Kavram Haritaları Yoluyla Değerlendirilmesi
Ayşe Güler Küçükturan, Füsun Eyidoğan
106-114
FULL TEXT PDF
Okur Dostu Metin Olma Özelliği ile Okuduğunu Anlama Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Tuğba Çelik, Sercan Demirgüneş, Dilek Fidan
115-122
FULL TEXT PDF
Culture, Learning and Pedagogy: Talât Sait Halman’s Transdisciplinary Legacy
Laurence Raw
123-130
FULL TEXT PDF
ISSN 2148-3485 - Print
ISSN 2148-3272 - Online
http://buje.baskent.edu.tr
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission