Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Announcements
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol 6 No 1 (2019)
31 January 2019
Published:
2019-01-31
Makaleler / Articles
An Aspect of Generalization Act from an Actor-Oriented Transfer Perspective
Gülçin Oflaz
1-12
FULL TEXT PDF
English Language Teachers’ Evaluation of an Alternative Professional Development Program
Meltem Yılmaz, Arda Arikan
13-27
FULL TEXT PDF
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin “Türkçenin Dil Bilgisi”ne Yönelik Metaforik Algısı
Gökçen Göçen
28-45
FULL TEXT PDF
Animasyon Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Güneş, Dünya ve Ay Kavramları Hakkındaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine ve Astronomiye Yönelik Tutuma Etkisi
Esra Benli Özdemir
46-58
FULL TEXT PDF
Dramanın Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Zeynep Dere
59-67
FULL TEXT PDF
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına Yönelik Bilişsel Yapılarının Çizimleri Aracılığıyla İncelenmesi
Hasan Özcan, Ramazan Demirel
68-83
FULL TEXT PDF
Onsekiz Yaşında Milletvekili Olmak: Beliren Yetişkinlik Dönemindeki Bir Grup Üniversite Öğrencisiyle Milletvekili Seçilme Yeterliliği Üzerine Nitel Bir Çalışma
Emine Arzu ORAL
84-97
FULL TEXT PDF
Beliren Yetişkinlikte Aşk Stillerinin Demografik Değişkenler, Ana Babaya Bağlanma ve Kişilik Özellikleri Açısından İncelenmesi
Hakan Durmaz, Hülya Ercan
98-110
FULL TEXT PDF
Sistemsel Düşünme Becerilerinin Tanımlanması, Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Çalışma: Kavram Haritaları
Güliz Karaarslan Semiz, Gaye Teksöz
111-126
FULL TEXT PDF
Sosyo-Bilimsel Konulara İlişkin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Zihinsel Modelleri
Ayşe Yenilmez Türkoğlu, Nurhan Öztürk
127-137
FULL TEXT PDF
“Değer” Mefhumunun Klasik Düşünce Sistemi İçerisindeki Yeri ve Geleneksel Referansları
Halil İlteriş Kutlu
138-146
FULL TEXT PDF
ISSN 2148-3485 - Print
ISSN 2148-3272 - Online
http://buje.baskent.edu.tr
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission